duminică, 21 august 2011

TU esti acela....

De la un timp incoace am constatat ca mi-au fugit din minte semnele de intrebare...ca nu mai am intrebari fara raspunsuri, framantari si temeri, ca zambesc mai mult si...sunt fericita! Da, chiar sunt, desi n-am castigat la loto, nu s-a ieftinit benzina, nici macar nu am mostenit matusa cea bogata si mult prea batrana....neeee, nici vorba de asa ceva. E ceva mult mai simplu si firesc: m-am indragostit!!....iubesc, dar iubesc un om, nu o iluzie! Oare cati dintre noi nu confundam o simpla emotie cu iubirea, nu ne luam visele drept realitate, dorindu-ne cu disperare ca ele sa nu se risipeasca odata cu zorii?....cate lacrimi, cat zbucium si durere poate aduce un asemenea vis, nici nu va puteti inchipui...si totusi, minuni se intampla. Credeam ca nu voi mai putea iubi, credeam ca fericirea e doar o iluzie, o vorba de propaganda, dar realitatea m-a contrazis din nou si iata....sunt fericita! Acum ma veti intreba ce inseamna fericirea pentru mine...ei bine, nimic mai simplu: fericirea mea e El....acel El in bratele caruia adorm in fiecare seara, ai carui ochi sunt primii ce-i vad dimineata, al carui zambet imi provoaca fiori, ale carui sarutari imi anuleaza vointa si ma fac sa-mi doresc mai mult....mult mai mult!!! Imi tresalta sufletul cand il ascult, imi rad ochii cand il privesc, imi canta inima cand imi vorbeste,mi se topeste trupul cand ma iubeste....rad si plang de fericire!! In ganduri  curate si lacrimi cristaline se scrie iubirea cu majuscule, in trairi concrete si zile senine se-mplineste fericirea!Nu te-am cautat si totusi te-am gasit, nu te-am asteptat, dar ai venit, nu te-am vrut dar sunt a ta! Tu esti nebunia mea, bucuria si tristetea, fericirea si melancolia, iubirea si tristetea, tu esti agonia noptilor parfumate cand ne iubim pana in zori, impudici si nesatiosi, nepasatori si liberi...tu esti tot si peste tot, in ganduri, in suflet si in vise... Tu esti primul gand de dimineata si ultmul inainte de a adormi!...Tu esti cel ce mi-a transformat visele in realitate si fara de care viata mea ar fi pustie...ce sa fac sa te pastrez o vesnicie?....
 Pentru Alex....minunea mea de zi cu zi.....


Te iubesc şi nici nu ştiu de ce,
Te iubesc fără descântece
Te iubesc absurd şi demodat,
Te iubesc altfel dar neschimbat.
Te iubesc când plâng şi când zâmbesc,
Te iubesc când simt şi când gândesc,
Te iubesc de cad sau mă ridic,
Te iubesc de-s totul sau nimic.
Te iubesc cu vorbe şi priviri,
Strânse în prezent sau amintiri,
Te iubesc în şoapte efemere
Şi-n eternitatea de plăcere.
Te iubesc când vreau şi când nu vreau,
De aproape sau departe stau,
Te iubesc cu bine şi cu rău,
Când te simt ca eşti sau nu al meu!
Te iubesc corect şi eronat,
Ca un suflet dat şi neluat,
Simplu uneori, dar complicat,
Te iubesc şi-atat…neexplicat!
Te iubesc incert şi cu uimire,
Într-un vis nebun de fericire…
Kaaliope(kaaliope.wordpress.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere