miercuri, 14 martie 2012

Miercurea fara cuvinte-Flori si fluturi















Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen.

29 de comentarii:

  1. Combinţia perfectă , frumuseţe şi culoare , incită veselia !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cata viata revine odata cu primavara...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu.i asa?....iti taie respiratia cata frumusete se ascunde in primavara:))

      Ștergere
  3. Cu atâtea flori și atâția fluturași...sigur vine Primăvara... :)
    O după-amiază frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am umplut sufletul si ochii de armonie! E o frumusete aici la tine, ca intr-un basm cu zane...zanele florilor cu aripi de fluturi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wonderful photographs.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  6. ,,, cu postarea asta mi-ai facut un dor nebun de vara, de soare, de padure, de vacante....

    RăspundețiȘtergere
  7. Cit de diafani sunt! O incantare in zilele de vara!
    Multumesc! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat!
    Flori mi-a fost dat să fotografiez,dar fluturi n-am reușit încă...
    mai sper ca într-o zi să reușesc să prind în obiectivul aparatului meu de fotografiat vre-un fluture în zbor sau odihnindu-se pe-o floare!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce culori vii... la feld e vii ca fluturii...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoşi fluturii. În curând îi vom vedea din nou zburând.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce de fluturasi multi si colorati! Imi place ca ai ales aceeasi tema ca mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, da?...n.am stiut:))...voi trece neaparat sa.i vad si pe ai tai:)

      Ștergere
  12. cat sunt de delicati! fluturi cu aripi stravezii si pictate în cel mai mic detaliu! superbi!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere