marți, 31 ianuarie 2012

Evolutie

   " Hei, tu! Iti  amintesti de mine?...sunt eu, cea careia, nu de mult, i-ai jurat iubire, i-ai promis fericirea si vise poleite cu iz de realitate. Sunt cea ce ti-a fost alaturi cand plangeai si cand drumul ratacisei, pierdut in propriile-ti angoase. Sunt cea ce te-a ridicat, te-a sustinut si te-a iubit, care ti-a incredintat visele si realitatea, ti-a crezut minciunile si te-a acceptat neconditionat. Sunt cea pe care ai tradat-o in numele unui orgoliu stupid si impardonabil prin absurditatea lui, in mod las si rusinos, gest ce te-a descoperit in fata mea, asa cum erai:un om mic, las si egoist, prea "mic" pentru mine, cea care a plans prea mult si nemeritat un nimic ca tine.
       Azi insa soarta isi ia revansa, iar viata mea isi reia cursul firesc, iubirea revine pura si reala, iar regretele dispar pe rand, pentru ca azi, impacata cu mine, pot sa te las uitarii, acolo unde ti-e locul, fantasma funesta si dispretuita. Azi am totul, iar gandurile mele te reneaga, pentru ca azi nu mai e loc si pentru ieri....iar la orizont se intrevad zorile cu promisiuni de fericire.
      Iar tie ti-am dat "delete"."
       Q.E.D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere