luni, 6 februarie 2012

Premiu

   Zilele trecute, am primit de la Cry Cri, un foarte frumos si neasteptat premiu:
  Bineinteles, acesta era insotit si de o "lista de instructiuni", careia trebuie sa ma conformez, cu cea mai mare placere as spune. Deci:

1.Aminteste-ti persoana care te-a premiat printrr-un link catre blogul ei:
              Litlle Thoughts-Cry Cri
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul:
   a-Care este produsul de machiaj favorit?
Pai, nu stiu daca e chiar favorit, dar nelipsit e fondul de ten, alaturi de tus si rimel.
  b-Care a fost trendul favorit in 2011?
Aici raspund doar cu un f sugestiv: lol!!...eu si trendurile..
   c-Care este desertul favorit?
Mai nou, tiramisu.
   d-Culoarea favorita?
Alb de cele mai multe ori.
   e-Care este prenumele tau?
Wilhelmina
    f-Care este ultima melodie ce ai ascultat?
Shania Twain-From this moment on...ma defineste
    g-Pisici sau caini?
Categoric amandoua rasele.

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Scriu cu sufletul, din suflet, pentru suflet!!

4. Preamiaza cate bloguri crezi tu ca merita.
Ei bine, eu cred ca multe merita, dar cum nu le pot premia pe toate, am selectat cateva si sper ca vor primi acest premiu cu placere, cum l-am primit si eu.
Deci, primul merge catre D'ale Sabinei, pentru ca imi face inima sa planga si ochii sa rada ori de cate ori o citesc (Sorana stie de ce).
Al doilea merge catre Dana D, pentru ca ma lasa fara cuvinte cand o citesc.(si credeti-ma, nu se intampla des:d)
Al treilea catre Cora Bogdan, pentru talent si originalitate.
Si al patrulea, dar nu cel de pe urma, la Daniela Macarie pentru TOT!!

5.Asigura-te ca anunti castigatorii de premiul tau.
 Cu siguranta, altfel ce rost ar mai avea? :P

                                                                                                        


5 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru menționarea numelui meu printre premianți, m-ai emoționat ...Mulțumesc, Vanessa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere...sper sa.l si accepti si sa.l afisezi pe blogul tau.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc frumos, Vanessa! M-ai surprins cu includerea mea pe listă; o frumoasă surpriză la început de săptămână! Încă o dată mulțumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vanessa, abia acum l-am văzut, ieri m-am îndeletnicit cu altele! :)
    Cum să nu mă bucure?! Abia aştept să-l arăt Sabinei. Voi răspunde la întrebări în numele ei, doar ea e personajul principal. Acum să văd cît de bine o cunosc! :))
    Te pup şi mi-aş dori să rîzi muuult! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea, stii cum se spune, mai bine mai tarziu decat niciodata!:)))
    Bineinteles, nici nu ma astept sa faci altfel, abia astept sa citesc noile ei nazdravanii...da, chiar rad si cu ochii si cu sufletul cand o "citesc"!! Va imbratisez cu drag pe amandoua!!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere