sâmbătă, 21 aprilie 2012

Happy Weekend-editia a 5-a

Pentru ca, din ganduri bune se nasc gesturile frumoase si din inimi curate se nasc scrieri geniale, pentru ca, din lacrimi iau fiinta margaritarele si din zambete trandafirii, pentru ca, din cuvinte scrise se nasc capodoperele si din gesturi marunte, prieteniile, va urez si azi un cald si sincer Happy Weekend si va multumesc ca-mi sunteti amici virtuali si vizitatori fideli! Va multumesc si va daruiessc un gand bun imbracat intr-o floare!
Ideea ii apertine lui Elly si sunteti bineveniti oricand sa va raliati ei!!

5 comentarii:

  1. Buna dimineata, Vanessa!
    Am avut treaba mai toata noaptea...:) O sa vezi...
    Daca stiam ce ganduri minunate insotite de o muzica atat de frumoasa ma asteptau aici...as fi ajuns mai repede...
    Multumesc din suflet pentru frumosul si deosebitul trandafir...chiar daca iubesctoate florile, trandafirii, dupa cum poate ai observat, sunt totusi florile mele preferate...am mai peste tot cate unul...de toate culorile.
    Sa ai o zi superba...asa, ca aceste ganduri!
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să-ți fie sfârșitul săptămânii fermecat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos trandafirul, deși nu sunt fanul acestei flori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un weekend foarte fericit iti doresc si eu! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere