marți, 24 mai 2011

TE IUBESC!

...iti umblu desculta prin ganduri si mi-e teama sa nu le strivesc...as vrea sa pot vorbi, sa-i vorbesc gandului tau punand in vorbe esenta sufletului meu, preaplinul lui si linistea cuvintelor ce mor inainte de-a fi rostite, sugrumate de taceri tipate in dureri si temeri...Cu toate astea, sunt tot eu, acelasi spirit liber si inima rebela, incapatanata si orgolioasa, complicata si complexa, dar in acelasi timp atat de simpla, la fel de simpla cum mi-e trairea, mi-e vorba si mi-e si fapta pentru ca port in mine indrazneala, ma caracterizeaza cutezanta si mai ales taria de a-mi trai viata, fara sa ridic la cer pumnul strans in neputincioase zbateri reprosand Cerului impotenta mea...si stii de ce?...pentru ca eu am ales sa nu fiu doar un spectator in viata ci sa joc rolul principal, desi nu intotdeauna am reusit sa smulg aplauze unui public indolent si mult prea plin de el si importanta lui...dar ochii mei inca poarta sclipiri de stele si zambetu-mi ascunde promisiuni mute, dar adanc reverberate in primul "TE IUBESC!!"...de n-ai inteles inca, nu ma meriti....

2 comentarii:

Va ascult cu placere