luni, 13 iunie 2011

Vesnicie...

Eu si tu...ganduri invalmasite, trupuri impletite si doruri adunate...dulce durere si infiorate atingeri, saruturi fierbinti si rugi nerostite, doar ochi ce vorbesc cu vapai in loc de cuvinte...prezent conjugat la trecut si timp pierdut in neant, fara notiune, doar agonie si extaz...am sarutat umbra din gandurile mele si am dat chip fantasmelor, te-am imprumutat realitatii, doar sa te iau inapoi in vise...sa te pastrez numai pentru mine, asa cum te stiu...si iar mi-e dor!!! Am renascut pentru tine si am dat zalog viata mea pentru-a ta iubire...mi-e atat de frig cand nu esti langa mine, cand te caut tematoare printre ganduri innegurate temandu-ma ca realitatea mi te-ar putea lua...mi-e dor de-acele maini ce parul si gandurile mi-au imprastiat, mi-e dor de saruturile fierbinti ce mintile mi le-au luat, mi-e dor de-acei ochi ce odihna mi-au furat...mi-e dor de dorul tau si te chem pe nume...tu esti al meu, asa cum eu am fost dintotdeauna a ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere