marți, 13 decembrie 2011

As fi vrut...

      Plange timpul in clepsidre reci si plange sufletul prins in capcana unei iubiri imaginare. Curcubeul si-a pierdut culorile, iar griul inunda lumea viselor aducand tacere in ganduri si pustiu in inima...unde ne-am pierdut oare? Si pentru ce, toate astea?...As fi vrut sa-mi lasi macar o amintire a unui gest, a unei priviri aparte, macar a unei dovezi ca am fost candva "noi".
Oare, am visat totul?...doar mi-am imaginat?

     E atat de intuneric in lumea lipsita de zambet, de speranta si culoare, acolo unde sentimentele nu se zidesc, iar sufletul se frange sub povara incertitudinii. Mi-e dor de mine, de cea de-odinioara, mi-e dor sa zambesc, sa rad si sa ma bucur de fiece clipa, mi-e dor sa iubesc si sa fiu iubita, mi-e dor sa fiu recladita, mangaiata si dorita.

     Am visat candva ca ma iubeai si tu, ca in inima ta exista tandrete si in sufletul tau caldura. As fi vrut sa imi daruiesti amintiri si motive sa plang dupa tine, sa lupt pentru tine...as fi vrut sa ninga peste noi cu flori de salcam, sa redefinim iubirea si sa coloram griul din cotidian.

As fi vrut....oh, cat as fi vrut sa-ti fie dor de mine!
      Asculta!!...se misca cimitirele in suflet!....
                    Ce frig!!






Articolul este inscris la concursul Blog Power . Tema aleasa este Cantecul iubirii si a fost propusa de castigatoarea editiei precedente, Little-Thoughts. Succes tuturor!!

BLOG POWER! editia 3! ~ mostwantedblog.org
 Alti participanti:
http://nymphtamine.blogspot.com/2011/10/lupta-pentru-aer.html
http://pooh-dreams-roxy.blogspot.com/2011/12/sentimente-legate-de-sufletul-tau.html
http://d-alesabinei.blogspot.com/2011/12/s-o-vad-si-ma-linistesc.html
http://corabogdan.wordpress.com/2011/12/14/el-e-iubirea/
http://poezele.blogspot.com/2011/12/despre-iubire.html#axzz1gVcGEhZu
Succes tuturor!

6 comentarii:

  1. Scumpa Cora....ce suflet minunat ai, dar sa stii ca nu particip sa castig. Particip sa stiu ca, inca, traiesc...competitia ma stimuleaz si ma scoate din ale mele...din griul meu... Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. citind cuvintele tale simt cum se asterne linistea in sufletul meu,antidotul la veninul cu care am fost atacata.Mult succes si un huuuggg mare de la mine.MELIDORA

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Meli...suntem in aceeasi barca, iti amintesti? E o vb care spune ca gura lumii n.o astupa decat pamantul, tu ignora raul si umple.ti sufletul de pace si bine. Nu traim decat o viata, e pacat s.o irosim consumandu.ne pentru lucruri sau oameni de nimic. Capul sus! ma bucur ca ma citesti si ma bucur ca "te zidesc"! Te sarut cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere