sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Monologurile unei pisici titrate - D'ale lui Suri-part.a 3-a

 Hai sa vedem si noutatile....mda, imi place noul background...dar ma dor ochii de la culorile astea. Mai bine ma duc in vizita la Matei (perusul)...
 Heii, salutare amice, ce mai faci tu?  Ai aflat noutatile? Cica e miting in Piata Universitatii..

         .....ei na, asa zici tu? Sincer, eu inca nu mi-am format o opinie...eram atent la soarecele ala blanos...

     ...pfff, sa stii ca ai dreptate...la asta nu m.am gandit..mai Matei, tu esti o pasare inteleapta !
                     ...stai sa intorc si urechea asta, ca am amortit stand doar pe partea aia...
                ..,  offf, as vrea tare mult sa te imbratisez mai , Matei, dar nu pot din cauza coliviei.
O sa vorbesc cu mami sa te lase liber sa mai barfim si noi ca baietii....ce zici?


                   ....numai de Raph nu ma pot apropia...uita-te la el ce pozitie adopta. toata lumea e a lui...
                        mi-ar fi placut sa ma pot juca cu el, dar la cat e de mare, mai bine stau cuminte si nu-i stric siesta, imi spune mie instinctul ca n-ar fi deloc incantat...miauuu...

2 comentarii:

  1. Ce dragut! :)) :X
    Si noul fundal este superb! La fel ca si melodia

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, Cry...m.am decis cam greu, ca am sunt multe fundaluri superbe pt bloguri, dar eu oricum le schimb des...dar melodia cred ca va ramane...ma reprezinta :))

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere