miercuri, 22 iunie 2011

Mi ricordo di te...

In arsita noptilor incinse de preaplinul gandurilor, somnul refuza uneori statornicitul ritual al odihnei si se incapataneaza sa stea departe de genele imploratoare...motivatii ar fi destule, ca si scuze, dar cui ii pasa?...e atat de frumos si liniste in jur, chiar si in ganduri s-a asternut linistea peste tanguitul dorului si freamatul neostoit al amintirilor care inca hranesc sufletul cu parfumatele miresme ale aducerii aminte...Te-ai intors sa reaprinzi acel jar ramas sa fumege in cenusa iubirii de ieri, sau sa rascolesti tristeti ingropate in rauri de lacrimi?
Caut iar in ganduri definitii ale iubirii, dar imi suna fals in urechi si nu as putea s-o reascult...s-o retraiesc...dar mi-e dor de magia acelor clipe la fel cum imi este dor de farmecul ucigator al zambetului tau...de fapt, mi-e dor sa-mi fie dor de tine!! Dureroase retrairi, agonizante amintiri ale unei iubiri ce niciodata n-a murit pe de-a-ntregul, al carui final inca nu s-a scris...inca nu ni l-am scris...dar acum nu stiu ce vreau, nu stiu daca te mai vreau, sau daca te-am uitat, nu stiu daca mi-e dor cu-adevarat, sau doar ma amagesc...imi simt gandurile tulburi in linistea ce ma apasa si ma intreb ce vreau...daca te mai vreau...dar inima mea e tradatoare, cum incurcat mi-e gandul si doritoare mi-e fiinta si stiu ca nu voi putea sa iti spun "nu"!...sinuoase carari, amagitoare trairi, ucigatoare clipe pline de senzualitate si taceri mai graitoare decat vorbele si strigate innabusite in gemete...si peste toate, teama....teama ca maine vei disparea iar, naluca nocturna alungata de albul zilei si intre noi va aparea iar reprosul kilometrilor ce ne despart...si totusi...iti simt inima cum bate si iti "aud "lacrimile...dar cum sa ma impart in doua?....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere