sâmbătă, 25 iunie 2011

Sunt atat de indragostita!!...

Am strecurat timpul in buzunar si am plecat agale pe carari batatorite de pasii amintirilor...am zambit cand te-am regasit in ele si sufletul mi-a tresarit infiorat...sunt atat de indragostita!!Am impresia ca nu am existat inainte de a te cunoaste, ca acea perioada de timp a fost doar preambulul a ceea ce urma sa mi se intample si toti aceia pe care am crezut ca-i iubesc au avut menirea doar de a ma pregati pentru tine, pentru ceea ce traiesc acum...sunt atat de indragostita!!Te-am visat atatea nopti, te-am asteptat atatea zile, te-am chemat de-atatea ori si in sfarsit, m-ai auzit...si de-atunci zambesc continuu...inca ma intreb, ce am facut ca sa te merit?...Oamenii ma privesc uimiti pe strada, cand eu trec sprintena si zambitoare, nepasatoare la tot ce-i in jur, nu vad decat frumusetea zilei ce se anunta cu zori imbracati in soare, simt doar parfumul florilor ce mi le-ai daruit aseara si buzele-mi inca poarta patima sarutului dat la plecare....sunt atat de indragostita!!...si petrec ziua cu ochi galesi, numarand clipele pana cand seara imi va aduce iar caldura bratelor tale si pacatul buzelor insetate...sunt atat de indragostita!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere